Tuesday 3 December 2013

MEGA TT PPOC 2013

Yeah.. kali ini aku akan update tentang Mega TT PPOC 2013... setelah sekian lama merancang, akhirnya ia berlangsung di Pantai Balok, Kuantan. Mega TT PPOC ini menghimpunkan semua warga Proton Persona Owners Club (PPOC) dari seluruh Malaysia untuk sama-sama mengenali dengan lebih rapat lagi di samping bertukar-tukar pandangan sesama kami semua... best kan?

Di sinilah kita dapat berkenalan dengan anggota PPOC dari negeri lain. Kalau sebelum ini hanya bwrbicara via Facebook, kali ini dapatlah kiranya bersua muka dan menjadi lebih mesra lagi... Wakil media dari Harian Metro turut hadir dn mengambil gambar kami dan kereta kami semua... Bangga seyh!

Meh layan beberapa foto yang telah aku kompilasikan atau himpunkan menggunakan applikasi Photogrid.


Tu dia... semua warga PPOC yang berkesempatan untuk menyertai Mega TT 2013 ini berbangga dengan banner PPOC dri region masing-masing... semoga ikatan kekeluargaan sebegini terus kuat dan menebal dalam jiwa masing-masing. Proud to be part of them!

Pada sebelah malamnya, diadakan tahlil buat para sahabat yang telah pergi, diikuti dengan aktiviti BBQ selepas Isyak.

Hari kedua dan terakhir... kami melibatkan diri dlam aktiviti sukaneka. Best juga sekali sekala dapat keluarkan peluh dan bergembira bersama para sahabat sekalian... 


Ada pelbagai aktiviti dalam sukaneka ini... merangkak seperti lipan, dan sebagainya... tengok tu... pic aku ditanam dalam pasir... hehe best juga bila da join sukan cam nie... bdan yang sekian lama memberat dengan lemak berkoyan-koyan nie kembali ringan.... hoyeyhhh! Dan ini juga sebenarnya titik tolak aku untuk berubah ke arah lebih baik.. perubahan apa tu? Wait for my next next next entry haha!

Begitulah rentetan kisah kami ketika Mega TT PPOC 2013. Para pembaca budiman sekalian, jika anda ada Proton Persona, why not join us... boleh search kami di Facebook atau komen entry saya ini, but kalau boleh bila komen tu, tinggalkan sekali your email address or contact number, senang say nak refer kamu pada abam2 besar PPOC..

Yang pastinya, jiwa suka berjalan tu memang tak dapat dipisahkan dari ku. Selepas berakhirnya upacara Mega TT ini, kami berjalan-jalan dahulu di Pantai Teluk Cempedak sebelum bertolak ke Kuala Lumpur.


Sehingga kita ketemu lagi ya... Assalamualaikum semua...

No comments:

Post a Comment