Tuesday 3 December 2013

Makan-Makan di Rstoran Mak Jah @ Kuala Sepetang, dan jimba2 di Kuala Kangsar...

Yeehaaa... ni lak sambungan entry lepas kena tepung tu...

Jangan ingat kami terus balik KL tau, coz kami dibaw aoleh crew-crew Taiping untuk mnikmati Mee Udang Mak Jah di Kuala Sepetang.

Hujan yang lebat pada petang itu tidak menghalang kami untuk ke sana... kalau dah namanya kaki makan, jauh ceruk manapun sanggup di redah.. amacam? Leh jadi pengacara Jalan Jalan Cari Makan tak? Looks sinonim to us right?


Mee udang yang sangat awesome! Memang sedap, kuah nya memang terasa udang nya... yummy... habis mata aku bengkak gi
Er sebab rupanya aku allergic udang akibat sea food... bila pic kuar, memang tak cantik langsung sebab mata ku bengkak, jenuh mak nak jawb inbox kawan2 nokkkk! Adoiiii! 


Ni lak cucur udang kuah kacang... perghhh! Memng mabeleass... cam ne la mata aku tak makin bengkak makan udang tak henti... tak pe lah... dah jalan jejauh, tak makan rugi pulop... ye tak.... hentam saja lah labuuuu.... orang banyak tanya, jangan reply.... ekekekekeke... jahat nya aku....


Yeah... selepas makan-makan di Kuala Sepetng, sebahagian dari kami terus bergerak pulang ke KL, semntara aku, Zilla, Amin, Wana dan my dear bergerak ke kampung Amin di Kuala Kangsar, saja jalan-jalan and tumpang lelap dirumah nya seketika... Thanks Amin... next time kita jalan2 lagi, ko kawen nanti, kami pasti datang lagi.... Insyaallah....

Apapun, walaupun kami semua penat giler, but kami enjoy.... ada wedding, ada birthday celebration, jalan-jalan dan makan-makan...fuhhh... mabeles!

No comments:

Post a Comment