Friday 10 May 2013

Setiap gambar Ada Lagu... Setiap Lagu Ada Kisah, DAN INI LAGU DAN KISAHKU...

Hai Hai!

Cewah, ce tengok tajuk entry aku kali nie... kelas tak?? Hihi.... Nie lah jadinya bila hati tengah sarat berbunga-bunga cinta... oyeaaahhhh.... Dengan siapa??? Ishh soalan tu jangan lah ditanya.... Mestilah dengan buah hati pengarang jantung aku yang seorang tu.... Korang pun tau sape kan.... Kalau tak tahu, sila selak entri-entri dan gambar-gambar yang ada dalam blog nie haha...

So pada malam Sabtu yang indah dan aman damai nie, mood aku pun so far so good, okey aje, happy dan tenang, so mulalah terkenang kisah-kisah kami bermula saat pertemuan kami berdua.. Cewah kira ala-ala flashback gituhhh.... fuhh bayangkan slide show kan, mesti BEST....

Sebenarnya penyebab aku terbuai-buai perasaan dengan kenangan kami nie is lepas dengar lagu Terima Kasih nyanyian band IamNEETAnie... Pergghh memang best, suara penyanyi pun memang sedap and membuai je... Liriknya lagilah, memang ala-ala kena dengan batang hidung gituhhh... ecehhh...

Yeahhh... lagu ini mengisahkan tentang seseorang yang kini bahagia dengan hidup dan cintanya setelah pernah kecewa di masa silamnya... Kiranya macam aku lah... Sebelum aku temui si dia ini, aku telah melalui pelbagai episod kelam kabut dan macam-macam lagilah.... Tapi aku dah tak berapa ingat lah.. Ohh hilang ingatana lah kiranya... bagus lah kan leh delete bab-bab yang tak diingati... Yeahhh... nampaknya memori dan CPU otak aklu berfungsi dengan baik, dia boleh automatically delete all the spams and etc... Haha....

Okey lah, aku nak sambung berangan dan melayan lagu nie berulang-ulang kali... Now aku tinggalkan korang dengan lagunya sekali yea.... 

Klik SINI...

So cam ne... Best kan.... Apapun aku bersyukur dengan kurniaanNya.. Alhamdulillah... Disebbakan itu aku percaya pada KARMA.. Dan segala kesakitan lalu akan ada BAHAGIA menanti buat kita.... Percayalah yea kawan-kawan semua... Andai kita sedang menangis sekarang, nescaya senyuman dan kebahagiaan sedang menanti kita selepas ini... Believe it! Be positive yea!




To my dear.. I will always LOVE you... Semoga kita kekal selamanya biar dalam apa jua keadaan dan dugaan yang melanda.. As long as I am with You, I will be happy FOREVER. Insyaallah...


No comments:

Post a Comment