Sunday 31 March 2013

Melawat Rakan PPOC @ Hospital Selayang

Salam semua.... Kali ini aku mahu bercerita di mana kami, geng-geng PPOC telah pergi melawat rakan kami, Zilla yang juga merupakan ahli PPOC yang terlantar sakit di Hospital Selayang ketika ini. Difahamkan dah sebulan dia diserang batuk dan demam, lalu dia ditahan di wad beberapa hari yang lepas.

So cam biasa lah, kalau dah namanya PPOC, kat mana-mana pun korang sanggup nak berposing kan.. Yeahh yang penting kita hiburkan rakan kita yang sedang sakit itu, moga dia lebih ceria dengan keletah kami, so boleh lah cepat pulih dan cepat-cepat keluar dari hospital tu...


Tu dia.. Wajah-wajah mereka yang berada di puncak pimpinan tertinggi PPOC yang telah turun padang melawat rakan kita itu. Amboi ayat aku.. Skema macam nak buat liputan tuk Metro plak hahahaha poyosss...


Peace dari kami semua dan pesakit juga hehehe... Semoga cepat sembuh yea, kawan...


Aksi budak-budak nie korang jangan layan sangat.. Dorang nie memang 3 suku sket termasuk lah buah hati aku yang aku sayang sangat-sangat tuhhh.. Kat dalam ward pun korang buat bising and dok posing2... Beria lah nak kasi injection, berlakon jadi doktor hahahahaha, apapun dorang nie lah penggamat suasana...


Last but not least, nie pic collage yang aku buat, hasil koleksi pic-pic yang sempat di snap, digabungkan menjadi satu.. 

Doa dari kami semua, semoga Zilla cepat sembuh, and cepat-cepat kuar dari ward, kembali sihat dan ceria seperti selalu dan lepas tu boleh lah berjimba bersami kami semua seperti selalu... Oyeyy!

Insyaallah, Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments:

Post a Comment