Friday 8 February 2013

Drift @ SPEED CITY KUALA LUMPUR

Asslamualaikum semua...

Vroom! Vroom! Tajuk pun tentang drift kan.. Okey lah, ini satu lagi aktiviti baru atau boleh juga aku kategorikan sebagai salah satu kegilaan baru aku dan cik abang aku, juga geng-geng PPOC yang lain. Kami suka pergi ke Speed City dan menyaksikan perlawanan lumba kereta di sana. Best tau. Yang paling best mestilah sebab ada Tengku Djan, Prince Of Drift. Pertama kali aku menyaksikan sendiri aksi drift di hadapan mata aku sendiri. And I really admire his driving skills. Begitu juga dengan para pelumba handalan yang lain. Semua hebat-hebat, memang bisa membuat mata tidak berkerdip saat menyaksikan perlumbaan tersebut.


Pada malam Ahad yang lepas, kami ke sini lagi. Oh ya, persembahan show off istimewa kali ini adalah dari group kereta Hellaflush. Korang-korang yang giler kereta mesti tahu apa itu hellaflush kan? Hurmm bila tengok dorang buat show off, I am wondering bilalah PPOC (Proton Persona Owners Club) akan diberi peluang untuk beraksi sebegini.. Harap-harap satu hari nanti akan terlaksanalah impian warga PPOC untuk beraksi di Speed City, biar semua tahu kewujudan PPOC nie. Yeah Insyaallah. 

Apapun, aku memang gembira pada malam tersebut.. Nak tahu sebab apa? Sebab aku dapat bertemu dengan Tengku Djan in person and dapat bergambar dengan dia sekali. Memang best! Orangnya ramah dan sentiasa murah dengan senyuman, keep it up bro!




Inilah geng-geng kami...




Inilah geng-geng Hellaflush yang membuat show off pada malam tersebut. Thats what I told you before, bayangkan kalau lepas nie PPOC pula yang diberi peluang untuk membuat lintas langsung seperti ini. Mesti best kan.. Harap-harap impian tercapai hendaknya...


Ini lah Tengku Djan - Prince Of Drift.. Yang peramah dan sentiasa murah dengan senyuman....





Yeyyy dapat bergambar dengan Tengku Djan... A memorable night indeed hehe.... Hope lepas nie dapat bergambar lagi... Tapi tak mo dukung Aliya... Da macam mak orang je aku nie... Agagagagaa... Pasni pegi berdua je yea sayang.. Huhu.... 






Ini pula koleksi bergambar dengan si gadis litar yang hot and sexy... Hahaha tengoklah muka abam-abam PPOC semua.. Amboi korang... termasuk cik abang saya yang berbaju hijau itu.... Gatal sungguh korang yea.... Hahahaha..... Aku? tetap macam mak orang... alahai bosannya..... Confirm pas nie memang nak pergi lagi but tak nak ada budak kecik.. habis jatuh saham mak, u ollss! And hilang ke-vogue-an I... Hahaha.. Sorry Dik Ya, jangan marah yea, hehehehe....

So itulah serba sedikit ketika di Speed City Kuala Lumpur. Memang ini antara aktiviti mingguan kami juga. Oh ya! Gambar kali nie, kredit pada kawanku iaitu Zira yang bersusah payah snap pic nie semua... Aku memang dah x de peluang lah nak snap pic sebab ada si kecil yang perlu dijaga dan tak mahu berenggang dengan aku. Thanks Zira, sebab bagi aku share pic-pic nie semua. Credit to her yea....

Ok kawan-kawan semua.. Peace! Salam Drift Buat Semua!

No comments:

Post a Comment