Thursday 10 January 2013

VIDEO : PPOC Autoshow & New Year Eve 2013



Hari nie, aku cuba untuk membuat entry aku kali ini short and sweet je.. Korang ingat lagi tak tentang entry aku berkaitn autoshow dan countdown for new year eve bersama Proton Persona Owners Club (PPOC) tepoh hari yang lalu? Pada yang dah baca entry tersebut, mesti korang dah tengok gambar-gambar jentera Persona yang terlibat dalam autoshow di The 19 USJ Mall itu bersama kereta-kereta lain... So kali nie aku nak share video nya pula (klik di atas), hasil kerja our Media Team iaitu Dauz Marcelo (ni nama Facebook dia) dan Bunga Studio Motion. Memang terbaik lah hasil nya... Oh ya, aku dah dapat keizinan dari beliau sendiri untuk share video ini di blog aku, maka atas sebab itulah dengan bangganya aku up video tersebut di sini, plus I am proud to be one of PPOCnians... 

So korang dah tengok kan? Best tak? Best kan join kami? Pada yang ada kereta Proton Persona tu, boleh lah join kelab kami nie, memang banyak aktivitinya... Jom jom... Yang tengah berkira-kira nak beli kereta tu pun, boleh put Persona as one of your choice.. Okeyyy....

Looking forward for more activities with PPOC. Hujung minggu nie kami akan ke Johor, sempena meraikan perkahwinan salah seorang ahli kami juga iaitu Shahrol Rauna. So, nantikan update seterusnya... 

#Inilah life aku. Selain busy dengan kerja dan aktiviti bersama si dia, kami sama-sama aktif dalam kelab kereta PPOC ini. Dan ia memang BEST!#

No comments:

Post a Comment