Tuesday, 4 December 2012

Selamat Pengantin Baru Buat Pekli & Baizura (PART 2) ... From Us, PPOC Team.

Pada tanggal 2 Disember 2012 yang lalu, telah berlangsungnya majlis perkahwinan sebelah keluarga lelaki pula. Kalau minggu sebelum nie is majlis di sebelah keluarga perempuan, kali ini pula majlis bagi keluarga lelaki yang bertempat di Dewan Kompleks Kejiranan, Presint 9, Putrajaya. (Eh betul ke alamat aku tulis nie? Ho Ho)

So cakap banyak pun tak guna, sebab aktiviti yang kami jalankan tetap mcm biasa, ia nya dimulakan dengan konvoi beramai-ramai dari Proton Persona Owners Club (PPOC). Kali ini kami menunggu di Dataran Putrajaya dan selepas itu baharulah bergerak beramai-ramai ke dewan berlangsungnya majlis tersebut..

Cam biasa, biarlah koleksi gambar ini semua menceritakan segalanya....


Kereta aku la tuhh yang kat tengah tu... smart x?









Ketibaan mempelai....



Sempat posing bersama hadiah yang kami bawakan khas tuk pengantin... Besar kotak yang Afiq pegang tuhh..Apa tu? Cuba teka... Kalau korang nak tahu, barang di dalam kotak tu ibarat tradisi buat Encik Azman kita, memang semua kawan rapat beliau akan dapat hadiah itu di majlis perkahwinan mereka.. Hahaha...




Wajib amik gambar dengan kereta pengantin okeyyy...















Itulah dia.. Majlis Perkahwinan salah seorang ahli PPOC iaitu Pekli dan Baizura. Alhamdulillah selesai sudah. Semoga kekal bahagia bersama ke akhirnya. Amin Ya Rabbal Alamin.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...