Tuesday 20 November 2012

UPSR 2012 : CONGRATULATIONS TO ALL (SPECIAL DEDICATION TO AINA SYUHADA)

Haiii semuanya...





Maka pada semalam hari, tanggal 19/11/2012, keputusan UPSR 2012 telah pun diumumkan.. SO.. hows the result? Pada adik-adik bloggers yang ada dalam my follower list, ingin diucapkan sekalung tahniah atas berapa banyak A pun yang korang dah dapat, kalau dapat 5A, alhamdulillah, teruskan usaha untuk mencapai kejayaan yang lebih cemerlang dan gemilang, pada yang tak dapat straight A, jangan putus asa, ini baru permulaan sebenarnya, masih panjang lagi laluan yang perlu korang semua lalui. So never give up and go ahead in order to achieve your dreams.

Dalam entri kali ini juga, ada special dedication lah kiranya buat Aina Syuhada (anak tunggal kesayangan kakakku) yang dah berjaya mendapat 3A 2B dalam UPSR kali ini. Alhamdulillah, pelajarannya pun dah banyak meningkat naik selama ini. Ini lah yang dinamakan 'semangat' dan tiada istilah putus asa dalam dirinya. Kalau dahulu dia hanya seorang pelajar biasa-biasa sahaja di sekolah, now she is well known by teachers and students as well. yea lah, di sebabkan semangat ingin berubah dan tidak kenal putus asa dalam dirinya itu, maka dia memperoleh kejayaan dan peningkatan dalam pelajarannya. Its okay tak dapat straight A's but sekurang-kurangnya apa yang dicapai kali ini akan memberinya lebih semangat untuk berjaya dikemudian hari. Masamu masih panjang yea Adah, banyak lagi yang perlu ditempuhi. 

Apa-apapun semoga Adah terusan sukses dalam pelajaran dan kehidupan. Semoga berjaya mencapai cita-cita Adah selama ini. yang penting kekalkan semangat tidak kenal putus asa dalam dirimu itu, jangan sekali-kali lemah semangat. Andai di satu ketika nanti langkahmu seakan-akan tersasar, bangkitlah kembali dan kutip kembali semangatmu, kenang kembali kekuatanmu satu ketika dahulu...

Okeyh itu saja dedikasi untuk kali ini..

Korang-korang yang nak kenal dengan budak comel nie,boleh lah bukak blog dia nie.. klik SINI... follow lah blog dia okeyy.. 



#LAST BUT NOT LEAST, CONGRATULATIONS TO ALL UPSR 2012 CANDIDATES#

5 comments:

  1. Baiknya auntie dia yang sorang ni. Bertuah Aina Syuhada :)

    ReplyDelete
  2. anak sedara dapat 4A...payahnya nak komen..kena tekan enter banyak kali pulak...adehhh... anyway..dah follow..

    ReplyDelete
  3. congratulations to your sister,, moga dia sentiasa berjaya di masa depan jugak,, 3a 2b is a great one. :) mujadafewa.blogspot.com . tinggalkan link k :D

    ReplyDelete
  4. hye tenkiu kak Reena...

    Rozita : thanks follow n komen... nape ek kna enter banyak kali, dia still kuar verification code ke? sbb kita da turn off verification code tuh, pape inform ye sbb x mo la kawan2 semua susah :-)

    Nurmujahidah : tenkiu jgk.. b4 this pelajaran dia x bpe, cume this year dia bru start berusaha gigih, so its a good start for her..Insyaallah mudah2an dia trus meningkat naik....

    ReplyDelete
  5. tahniah buat adik sedara awak. :) mulakan kejayaan sebagai langkah pertama untuk terus maju masa akan datang. upsr biasa je. spm penting :)

    ReplyDelete