Friday 23 November 2012

Thank You To All My Followers



Tu diaaa.. Yess entri kali ini will be just short and simple.. Ucapan Terima Kasih buat semua kawan-kawan yang sudi follow blog aku yang tak seberapa nie, Hari demi hari pasti ada saja follower yang join follow blog aku nie, Thank You diucapkan buat semua yea.. Alhamdulillah only for a week da jejak lebih 100 follower... Juga buat para pengkomen tegar di blog aku (haha ayat x boleh blah, bajet glemer tul..hehe), terima kasih juga aku ucapkan kat korang... 

Pada yang dah follow, pastinya aku akan follow semula blog korang... Kita sama-sama support each other k. Pada yang komen-komen tu, aku akan reply komen korang juga walau adakala lambat reply dari comment tu but I will try my best tuk reply yeah... Juga aku nak ucapkan thanks pada yang rajin jenguk2 walau belum jadi follower, thank you korang semua, sudi baca aku merepek and merapu kat blog aku. Apa-apapun kehadiran korang yang rajin jengah blog ku nie telah meningkatkan lagi bilangan pengunjung di blog aku.. Pada yang rajin tinggalkan message kat C BOX pun aku nak ucapkan thank you banyak juga, aku memang akan reply mesej-mesej di C BOX, ada few pengunjung setia yang aku dapat trace dari situ, contohnya blogger yang menggunakan initial Krazy Jokes, Thank You Beb!

Tapi apa-apapun, aku dapat ramai follower pun sejak aku masuk Kelab Blogger Ben Ashaari di Facebook, so credit kat Abang Ben Ashaari yang approve saya masuk kelab nie, Thanks A Lot sebab kat sini aku dapat ramai kenalan, blog pun makin ramai pengunjung dan pengikut, dan aku dapat menimba lebih banyak ilmu tentang dunia blogging nie dari para bloggers yang banyak menyediakan Blog Tutorial. Thanks korang semua yang tak pernak lokek ilmu juga..

So memang tiada perkataan lain yang nak di ucapkan selain dari UCAPAN TERIMA KASIH BUAT SEMUA. 

Yang bakal jadi follower pun ku ucapkan THANK YOU juga....


APA-APA PUN KORANG MEMANG BESTTTTT!!!

No comments:

Post a Comment