Monday 8 October 2012

Sakit Badan, Sakit Kaki... I NEED MASSAGE....

Yuhuuu... I am back.. As promised earlier...

Tetapi kemunculan kali ini bukanlah untuk menceritakan tentang aktiviti hujung minggu yang lepas.. Tang tu, kita tunggu esok yea.. Akan ku ceritakan dan upload gambar-gambarnya sekali... Tetapi, cukuplah aku rumuskan bahawa we reaaly had a great time together.. sok korang tengok lerr kat blog nie yea...

Hari ini, aku nak bercerita tentang diri aku.. Yang sakit satu badan nie.. especially bahagian kaki.. Terasa kelenguhan dan bisa-bisa satu badan kali ini.. Urgghh!!! I need a massage.. full body massage if possible.... 

Kebelakangan ini, aku merasakan yang tubuh aku semakin lemah lesu longlai dan tidak bermaya... Huhu... kalau aku cuba aktif, dengan automatik mata aku akan mula merasa pedih and mengantuk.. Ohh ada sesiapa yang boleh jelaskan tentang simptom apakah yang melanda aku ketika ini.. Kekurangan stamina? Faktor penuaan???? Oh no!! Mana mungkin... Cess mesti ada yang mencebik membaca statement aku nie, konon aku takut menjadi tua... yeahhh sape pun tak nak kalau tua and sakit, makin lemah longlai, jangan hipokrit sangat.... okey.....

So I need to do something about this... Akan ku cari punca-punca kelesuan diri ini dan cara menanganinya.. Yang penting aku tak mahu stamina aku makin jatuh... It's not good for my health... It will affect my performance as well... 

Hurmm.... hope to get a good rest tonight.. Aku harap esok aku akan bangkit dari peraduanku dengan cergas, sihat dan segar... Mudah-mudahan hendakknya... Mungkin juga aku terlalu letih kebelakangan ini dan kekurangan tidur especially during my weekend... Spend time with my love and the kids, waktu tidur yang tak menentu.... But aku tak pernah salahkan situasi itu,and I enjoy with what I am doing.. jangan ada yang cuba putar belitkan fakta pula bila baca statement aku tadi.. lebih baik aku penat,letih dan lesu untuk orang-orang yang aku sayang dalam hidup aku, dari PENAT HATI dengan orang-orang yang merimaskan dan mengganggu hidup aku.. Haha.. sempat lagi bermadah pujangga, well that's my life, adakala fakta yang aku lontarkan di putarbelitkan sesuka hati...

Oppss looks like we are out from the topic.. Ok stop.. Till we meet again, Selamat Malam semuanya... Moga kita bertemu di lembaran yang lain...

#LAST BUT NOT LEAST, SELAMAT MALAM CINTAKU#...






No comments:

Post a Comment