Saturday 6 October 2012

Black PERSONA yang SMART & STYLO...

Hoyeyyhhh.. I am HAPPY today...

Nak tahu kenapa aku gembira hari ini? Hehe... Hanya sebab musabab yang kecik je... Sebab aku da pasang sticker kat kereta aku hehehehe.. So happy lerr.. Dah lama dah tempah and dah lama buat pekasam kat dalam bonet kereta tu.... So arini baru pasang... 

dan pada hari ini juga, aku dah berjaya dapatkan sticker yang biasa pemandu lain tampal di cermin penumpang belakang, kita boleh pilih macam2, such as sticker WIFI, NO SMOKING and etc... colour GOLD lagi.. hoyeyhhh suka-suka... SMART... Tapi lupa plak aku nak snap photo nya yang dah melekat megah di cermin kereta ku, lagipun dah malam, teknik pencahayaan tak berapa terang untuk penggambaran.. (alasan..tau lerr kamera aku kamera lama, tak setanding DSLR pun), Hurmmm tak pelah, so pas nie boleh lah aku concentrate pada pemasangan (aku pun tak tahu apa nama benda alah tu) body sticker colour GOLD dekat my BLACK PERSONA... yeahhh pas nie kereta aku rocking lerr kat jalan raya sekitar KL nie.. Tak sabar plak rasanya...

Tiba-tiba terasa yang kereta aku lah yang paling SMART ketika nie.. Ceh, baru pasang sticker cermin dah perasan tahap gaban.. Cam ne lah kalau kereta dah complete nanti dengan segala sticker and lampu2 semua.. Ish ish Ish... Mesti lagi dahsyat plus tahap DEWA larr keperasanan ko kan... Yeahhh  harus lah, kereta aku, kalau bukan aku yang puji, sape lagi... I am always PROUD with my little baby tu... 

Ok lah, till we meet again, esok pasti banyak CERITERA yang boleh dikongsikan bersama kerana esok OUR PRINCE & PRINCESS is coming to town... hehehe... Kita akan pergi berjalan-jalan esok, so means, akan ada lagi pictures yang akan aku SHARE kan di sini... Tunggu taw... Hurmm... by the way, me myself can't wait for it.. Yeyyy!!!!

Anyway, sempat juga lah aku snap pakai IPAD aku yang dah banyak berjasa tuh... gambar untuk cermin belakang kereta kami... Jangan jealous yeahhh...  Itulah KAMI, apa saja pasti bersama, hinggakan tang kereta pun kami tetap abadikan nama kami bersama... Insyaallah....


Smart kan? Haha perasan lagi... Meanwhile, sape lagi nak puji kereta sendiri kalo bukan ownernya... Miahahahaha... 


#Jumpa lagi... :-) Stay tuned!#

No comments:

Post a Comment