Tuesday 2 October 2012

Review... Pre-Jalan2 With The KIDS...

Haiii.... Entri kali ini pula bukanlah kisah yang baru sahaja berlaku, it happened for past few weeks ago, cuma tak sempat update masa tu.. 3 minggu yang lepas, aku, si dia dan anak-anak dia telah pergi ke Perak untuk bertemu dengan abang angkat kami.. Kebetulan ketika itu masih lagi dalam minggu akhir sambutan Aidilfitri, so we just shoot to Perak.. Kami bertemu di Lumut, Perak.

Apa yang boleh aku katakan, walaupun kami cuma ke sana sehari, but perjalanan tersebut sungguh menyeronokkan.. Especially when dapat bergambar bersama-sama dan mengabadikan kenangan di sana.. Penat memang penat, setibanya di KL, masing-masing terus tertidur dengan lenanya. Hurrmm, I am looking forward for next destination with them.. Hope kali nie boleh bercuti for few days beramai-ramai. pasti lebih menggembirakan especially the kids kan.. Musim cuti sekolah pun bakal menjelang sebulan lebih lagi... Insyaallah kami akan merancang aktiviti percutian di lokasi seterusnya.. 

Apa-apapun, di sini ku kongsikan beberapa gambar atau shoot terbaik dari kami... Ceh da macam model plak... :-p. Miss all these moments with them.. Nanti kita pergi bercuti lagi yea! Rindu semua.. Muah! Muah!








Hope korang dapatlah sedikit gambaran tentang perjalanan kami ke sana.. May be pas nie kami boleh plan untuk ke Pulau Pangkor pula... Who knows.. Atau Legoland, Nusajaya.... Insyaallah.. Doa-doakan lah yea....

No comments:

Post a Comment