Saturday 13 October 2012

Perancangan HARI SABTU... MOVIE TIME!

Its SATURDAY again!!! Bermakna.... masa untuk bersuka ria.. untuk berjimba-jimba.. hoyeyy hoyeyy..

SO, apa PLAN untuk HARI INI?

Hurmm.. Masih di KL, tak bercadang pun untuk keluar KL for this time being... Hati nie meronta-ronta nak tengok movie AKU TERIMA NIKAHNYA lakonan NORA DANISH dan ADI PUTRA.. Mesti best kan? Nak ajak my sayang pergi menonton filem ini hari ini.... 




Entah kenapa, pertama kali aku menonton trailer movie nie aku dah mula jatuh hati dan seiring itulah, semangat aku membuak-buak mahu menonton filem ini.. Bagaikan ada tarikan magnetnya yang tersendiri... Pasti ada sesuatu yang menarik dalam filem ini yang aku sendiri tidak pasti.. Puji lebih2 pun tak boleh juga, kag buatnya hasilnya x memuaskan, aku jugak yang menyesal.. Tapi I think this movie ada emosinya kot.. Mungkin disebabkan gandingan 2 tunjang utama filem ini juga, sebelum ini gandingan ereka dalam drama Tentang Dhia dalam Slot AKASIA meletup hingga menjadi perbualan hangat hampir semua antara kita...

Yeahh.. nak pergi menontonnya petang nanti.. Will update u guys later yeahh... Akan aku kongsikan kisah nya dan penilaian aku tentang movie ini nanti setelah aku menontonnya...

HOPE MOVIE NI BEST LA HENDAKNYA.. SEIRING DENGAN SEMANGAT AKU YANG SEDANG BERKOBAR-KOBAR NI.. YEYY!!

SAYANG, LET'S GO!

No comments:

Post a Comment