Monday 1 October 2012

Let Me Introduce HER...

Holla.... Hye! Post kali nie, aku nak perkenalkan my sista's daughter.... Who is this sweet lil gurl? Jeng Jeng Jeng...

Well... first of all let me introduce her first.. Dia adalah satu-satunya anak tunggal kesayangan kakak angkat ku... Dah ku anggap seperti keluarga sendiri... Aina Syuhada nama diberi.. Cantik nama, secantik orangnya juga... Ini lah dia.... and she is known as Adah too.. :-)



Ada sesuatu di dalam diri dia yang aku kagumi.. I like her spirit! Kekuatan hati dia mahu berjaya dalam bidang yang dia ceburi....

Dia pernah jatuh dalam pelajarannya, namun dia bangkit kembali.. Until she was being selected sebagai salah seorang calon pelajar harapan untuk mendapat 5A dalam UPSR... Adah, I will pray for you.. Adah pun dah buat yang terbaik, banyakkan berdoa dan bertawakal ketika ini setelah penat berusaha selama ini... We are proud of you... And whatever the result will be, I will still be proud of you.. Okeyy sayangg..

Kali nie aku nak cerita tentang dia yang masuk Uji Bakat idola kecil 5 semalam.. Hehe mula-mula terkejut jugak... But tetap doakan yang terbaik buat nya... Moga dia berjaya ke peringkat seterusnya hendaknya... Dan andai nya gagal, masih banyak peluang lagi yang terbuka buatnya...

Kalau korang nak kenal dengan my lil gurl nie.. boleh lah ke blog dia juga.. Ni link nya...

http://coretanhatisenget.blogspot.com

Okey thats all about her... Harapan ku, moga Adah terus berjaya dalam apa jga bidang yang diceburi.. You have the strengths, the spirits and talent as well.. Insyaallah... :-)

No comments:

Post a Comment