Saturday 20 October 2012

Its The Day.. Happy Birthday Sayang... From Me & PPOC Team

Yeahhh.. akhirnya hari yang dinantikan tiba jua...

Malam ini, kami semua berkumpul di Dagang Avenue Food Court. Semuanya telah dirancang bersama. Aku, Azizan, Fifi dan Pajeli.Perancangan yang sangat teliti sehinggakan my dear langsung tak sedar dan perasan apa-apa. Haha.. Petang itu, Azizan dah siap2 beli kek terlebih dahulu..

Okey, kami makan-makan mcm biasa di Dagang Avenue Food Court. Ramai juga yang hadir malam itu.. Thanks to rakan-rakan rapat kami yang sudi hadir iaitu Sharol, Farhana, Shariz, Midie, Yoo dan rakan-rakan PPOC yang lain.

Mula-mula mcm biasa, kita makan-makan dulu.. Yeahh order lah apa sahaja yang kalian mahu... 



Nie lah muka2 yang hadir pada malam tadi... Meriah kan.. 


Senyum puas-puas dulu yea cayang... Jap lagi nak dapat 'surprise'...


Lagi aksi terlampau mereka berdua... 


Tiba-tiba..... kek pun sampai.. hah terkejut la tuhhh... :-p




Yess.. Plan pertama menjadi. SUKSES!


Terketar2 jari jemari dia pegang pisau.. Muka ada senyummm.. Jom saksikan apa yang akan terjadi selepas ini...





Yeahh tu diaaa.. aksi-aksi kena calit dgn krim kek dan kena tepung tawar... special edition lagi, kena tepun beras... hahahahha Happy Birthday Sayang, Semoga Panjang Umur, Murah Rezeki, Dan Diberkati Hidupmu Dunia Akhirat. Ku doakan semua yang terbaik buatmu, moga dikau sentiasa dibawah lindunganNya, semoga kita kekal selamanya, bahagia selalu. Amin. Jangan marah yea kena tepung tawar, hope birthday kali ini satu kenangan terindah buatmu untuk dikenang di masa-masa akan datang.. Tunggu birthday next year lak yea... mana tau kena kejutan lagi teruk ke and maha dahsyat.. hahaha...

Tuk teman-teman PPOC team semuanya, thanks a lot juga buat korang yang telah plankan birthday surprise ini dan thanks juga pada yang sudi hadir... Next year kita plan lagi dahsyat okeh.. hehe...

Okeylah, time to sleep.Esok banyak program... Yang pasti esok nak celebrate berdua pula.. OO HANYA KITA BERDUA.. MENGECAP NIKMAT CINTA... LALALALA... Esok nak makan bersama, and celebrate it berdua sahaja... secara simple but sweet.. nanti ku upload cerita hari esok pula... Yang pasti ku mahu esok indah-indah sahaja.... :-)

No comments:

Post a Comment