Thursday 27 September 2012

Sayang... Saya Rindu KAMU...

Bosannya arinie... sebab x jumpa si dia buah hati pengarang jantung.. Dia keje sampai 1 pagi..ermmm... I miss him so much...

Tapi dalam pada aku rindu yang teramat sangat pada dia, time nie lah idea aku mencurah-curah nak buat photo collage... pastu cam biasa lah, share kat my facebook dan blog nie..wat jadi header blog... hehe..

So ada hikmah juga bila rindu nie yekkk... sebab bila rindu, idea dan kreativiti mencurah-curah.. kalau gitu, aku kena lah rindu dia supaya lebih banyak hasil2 kreatif yang dapat dihasilkan... Silap-silap boleh buat novel cinta.. 

Sayang oh Sayang... hope kita dapat bertemu esok yeah... Me pun da pulih dari sakit, so esok dah boleh aktif semula... Anyway, weekend is coming again..hoyeyyy I love weekend.... sebab boleh pergi jalan2, mesti activity full lagi nihh...

Planning weekend nie, nak pegi kelas dulu (apa-apapun masa depan harus diutamakan), then lepak2 dengan si dia... pastu kot2 dapat lepak2 Stadium Shah Alam ke.. wink2 kat my sayang... Hari Ahad lak jom ambik budak2, bawak mereka picnic sehari kat mana2... Wow... kalau jadi lah, it will be a great weekend again for US.. Untuk kami-kami yang berkenaan lahh.. yang lain tu tengok je lah.. especially orang yang sibuk nak berbaik dengan my lovely kids tu... Tengok je lah foto2 kami nanti yea.....

Actually sedikit pun aku tak berniat untuk terlalu bangga atau selesa dengan kebahagiaan yang dikecapi ini.. tapi dah 'insan; itu pernah cuba buat onar dalam sejarah percintaan kami, so aku percaya pada balasan ALLAH.. Kini Tuhan dah jauhkan kami dari dia.... bererti ini yang terbaik buat KAMI.. cuma aku harap pada 'insan' tersebut, moga dia mengerti dan bebaskan kami sebebas-bebasnya.... Jangan hubungi salah seorang dari KAMI lagi... Biarkan KAMI dengan cara KAMI, dan DIA dengan cara DIA...

Apapun, semoga hubungan ini terus dirahmati ALLAH... Semoga KAMI terus bahagia dengan limpahan kurnia dariNya.. Amin Ya Rabbal Alamin...

Apa-apapun...nie lah my sayang yang saya rindu sangat.... 





P/S : Miss U Babe... :-) Esok kita g jalan2 taw...

No comments:

Post a Comment