Friday 28 September 2012

Saya HAPPY hari ini... :-)

I am HAPPY today... hehehe.... 

Nak tau kenapa aku gembira hari ni? Sebab :

1) Sebab aku rasa bahagia hari ini.. Dapat jumpa si dia... Suka tengok wajah dia especially bila dia senyum and buat lawak... I am so HAPPY.. Thank you sayang sebab sentiasa membahagiakan diri ini.. Kan best kalau hari2 kita mcm nie.. Jangan ada gaduh walau sikit pun.. And jangan ada yang kacau perjalanan hidup kita...

2) Sebab kedua, is sebab dia dedicate sebuah lagu tuk aku.. Lagu Rest Of My Life by Bruno Mars.. Lirik nya sangat2 sweet and touching...macam kisah hidup kami selama nie.. nah untuk pendengaran korang yang membaca blog nie.. Best tak?


SO.. inilah sebab2 aku HAPPY sangat for today.. Alhamdulillah.. Syukur pada ALLAH yang berterusan mengurniakan nikmat kebahagiaan ini.. Moga ia berkekalan, insyaallah... OK lah.. nak sambung dengar lagu yang si dia dedicate lah... hehe.. sambung esok lah ya... Esok leh jalan2 pas masing2 habis urusan kerja masing2.. Yeahh happy...

No comments:

Post a Comment