Monday 24 September 2012

Please Don't Bother About My Life...

Hari nie post aku memang panas habis.. Damn u bloody full idiot... Memang aku tengah hangin tahap gaban sekarang nie.... Grrrrr!!!!!

Just wondering, susah sangat ke hidup aku nie nak aman ekkk... ada je yang mengacau kan... memang aku tgh bahagia pun but still ada yang ganggu... So  kat sini aku nak announce, apa jua yang berkaitan dengan my sayang is milik aku juga.. Apa saja milik dia adalah milik aku, so aku x suka sebarang milik aku diganggu oleh sang petualang dan sang pelesit yang selama ini cuba menghancurkan hidup aku....

Buat masa nie aku senang untuk tidak mention nama hamba ALLAH tu..but if lepas nie aku dengar ada gangguan lagi dia buat terhadap semua yang aku miliki and sayangi, aku tak kan teragak-agak untuk mention nama dia di sini... Lantak lah kan? Nak saman ke? Jangan lupa pe ko da buat kat aku, lagi bertimbun2 sebab-musaba untuk aku bertindak.. All your wrong doings to me, including your beloved brother wrong doings to me.... jangan cuba lupa semua itu yeahh.. Sebelum kau nak kacau hidup aku, sila perhatikan diri anda dahulu.. Cermin diri tu derrr.....

MOOD : HANCOS!


No comments:

Post a Comment