Thursday 20 September 2012

I am BACK.. With Lots of stories...

I am back.... taraaaa....

Lama rasanya tak update blog ku ini.. Doesn't mean x de story langsung, but banyak sesangat.. So far so good...semua berjalan lancar je... Alhamdulillah...

Tentang aku dan dia, begini lah kami.. But lately nie hubungan kami ada pasang surut nya.. dah selalu juga gaduh2.. Entah lah, kadang2 tu perkara kecil je but boleh jadi gaduh and panas... Yang panas biasanya from my side lah.. Entah kenapa.. Mohon dijauhkan dari segala yang tidak elok terhadap hubungan kami... Aku anggap ia dugaan dalam hubungan ini, yea lah nanti dah kawen nati lagi lah hebat dugaannya kan... Kalau dugaan masa bercinta x mampu dihadapi, apatah lagi if da berumahtangga nanti.. Apapun moga kami berdua kuat hendaknya.. Amin Ya Rabbal Alamin...

Tapi kadang2 sakit juga hati dibuatnya.. Adeyaiii... asyik aku je yang mengalah..tapi x pelah...aku tau dia da buat yg terbaikuntuk aku.. banyak lagi hal2 lain yang dia buat semata2 untuk aku... kan awak kan.... pape maafkan saya yea... saya tau saya banyak salah pada awak, saya cepat panas lately nie and suke mengaruk dan merepek dan yang sewaktu dengannya.. kalau mcm ni punya gaya, kita x payah tunang la yea syg..kalau nak merasa sgt tunang tu, buat je beberapa jam sebelum nikah..huhu.... Belum tunang pun da angin pus2, camne la ka lau tunang and diikat berbulan2... mau huru hara jadi nya....

Oklah tu je nak merepek... semoga hubungan kami kembali pulih selepas nie.. Now tgh mood angin pasang lagi... si dia lah... merajuk lagi kot..... huhu.....


No comments:

Post a Comment