Sunday 23 June 2013

Pengalaman Terbaik Shopping Online Dengan ZALORA

Hey ya! Apa khabar semua para rakan blogger dan para pembaca sekalian? Hope all of you are doing good yeah!

Yeah.. baca tajuk entri ini.. Yes, it's about ZALORA. Mesti korang semua tahu apa itu ZALORA kan? Salah satu portal online shopping terbesar dan paling dikenali ramai. Dan pastinya ramai yang mengingati iklan nya yang begitu simbolik di mana penerima barangan dari ZALORA menjerit kegembiraan setelah menerima barang pembelian mereka.

Yea, ini kali pertama aku shopping online bersama ZALORA. Sebelum nie, memang biasa shopping online but bukan dengan ZALORA. Yea lah, now rata-rata antara kita berbisnes secara online sahaja. Dan mereka menggunakan khidmat penghantaran POSLAJU. Ermm korang tahu-tahu jelah kalau dah guna khidmat POSLAJU nie, nama je tagline nya "DIJAMIN SAMPAI ESOK", but in the 2 ke 3 hari kemudian baru lah sampai barang-barangnya. Dah serupa normal postage je... I really had bad experience with POSLAJU. 

Tetapi, dengan ZALORA ni, you can get your items within 1 to 2 days. Aku buat online purchase pada Khamis malam, and guess what, hari Sabtu barang dah sampai. Cepatkan? But unfortunately, I am not around ketika penghantaran tersebut, so they re-deliver it today, bersamaan hari Ahad, 23 June 2013. Thumbs Up! 

Untuk pembelian kali ini, aku menggunakan method Cash On Delivery, so ZALORA dah arrange kan panel courier service mereka iaitu TAQBIN. Untuk pengetahuan korang semua, TAQBIN ini beroperasi hari-hari tanpa mengenal cuti umum dan hujung minggu. 365 days.. Dah macam iklan KFC pulak.. Haha.

Apapun, aku memang berpuas hati dengan perkhidmatan dari ZALORA dan TAQBIN. Thumbs up untuk mereka. Yes, aku pasti akan shopping lagi dengan ZALORA selepas ini. Buat ZALORA dan TAQBIN, semoga terus berkhidmat dengan cemerlangnya untuk para pelanggan anda. Keep it up ya!


Belanja korang sekeping gambar.. Jom jerit ala-ala iklan ZALORA... AHHHHHHHHH!!!! Excited la katakan....

Okey, till we meet again, see ya! Buat yang masih ragu-ragu untuk shopping dengan ZALORA, cuba lah. Yea aku tahu, banyak komen negatif dari few bloggers yang melalui pengalaman buruk bersama ZALORA. Well, biasa lah tu, sometimes they do make mistake right? Tapi aku percaya yang ZALORA akan memperbaiki prestasi mereka dari masa ke semasa. So cubalah... Ini LINKNYA. KLIK di perkataan "LINKNYA" itu yea...

ZALORA THE BEST! 

1 comment:

  1. heee.. teman baca byk komen negatif pasal ZALORA.. takot jugak nak membeli dgn ZALORA..

    ReplyDelete