Wednesday 27 February 2013

Autoshow + Konsert Ekspresi Harian Metro #PPOC#BEST CAR CLUB GATHERING#

Hai semua....

Baru hari ini aku berkesempatan untuk update apa yang berlaku 2 minggu lepas. Ada autoshow di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur dan autoshow ini juga bersempena dengan Konsert Ekspresi Harian Metro. Konsert berlangsung pada sebelah malam, manakala di sebelah siangnya, ada banyak pertunjukan pancaragam sekolah, autoshow dan sebagainya. Juga ada personaliti HOT FM yang memeriahkan suasana.

Macam biasa, PPOC berkonvoi ke dataran Merdeka... And untuk pengetahuan semua, jumlah kereta yang hadir berkonvoi mencecah 73 buah jentera Persona, kalau campur dengan mereka yang datang lewat petang, mahu saja mencecah 80 lebih jentera Persona. Tapi officiallynya, jumlah yang dikira ialah sebanyak 73 buah Persona. Hebat kan PPOC?

Pada asalnya kami dijanjikan parking di dalam kawasan Dataran Merdeka tersebut. Namun di saat-saat akhir penganjur membatalkannya dan hanya 10 biji Persona yang dapat masuk ke dalam Dataran. Baki selebihnya? Terpaksalah kami berderet parking di sepanjang Kompleks Dayabumi.

Jom lah layan gambar pulak..










 Ini gambar2 sekitar konvoi dan suasana di Dataran Merdeka.


Wakil PPOC yang masuk autoshow... Kereta Encik Afifi Cobra.














Sekitar autoshow dan pertunjukan lain ketika hari kejadian....


Dan akhirnya... Proton Persona Owners Club (PPOC) menang Best Car Club Gathering Award. Tahniah semuanya.. Memang harus lah menang kan?


TAHNIAH SEMUA... Jom teruskan kekuatan ukhuwah antara kita semua dan terusan menjadi kelab kereta yang disegani. Insyaallah...

7 comments:

  1. tenkiu Dylla Fadzil... Just guna applikasi Camera360 je nie kat Ipad... Cuba lah... if u pengguna android pun boleh download applikasi nie.. :-)

    ReplyDelete
  2. saya berminat nak join club ni...tp xtaw camne nak join...hope sis dapat membantu :)

    ReplyDelete
  3. saya berminat nak join club ni...tp xtaw camne nak join...hope sis dapat membantu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miss ungu : boleh je nak join club nie, kami sangat mengalu-alukan, but saya x tau mcm mana nak contact awak.... boleh add saya dulu di facebook x, https://www.facebook.com/nadhazman

      saya approve then we can talk about it...

      Delete
  4. kak nak no fon abam deddy man (si budak kecik) #rindujalan2pulaupinang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Email akak kt nurulnadia.norazman@gmail.com...nbr tpon x leh publish kt cni....hehe email k....

      Delete