Tuesday 29 January 2013

Autoshow @ Istana Besar Seri Menanti, Negeri Sembilan

Sebenarnya this event happened for last 2 weeks. Tapi di sebabkan aku terlalu busy lately nie, baru hari ini aku sempat untuk update sekitar peristiwa tersebut.

Macam biasa lah, PPOC Cental berkonvoi ke Istana Besar Seri Menanti dan kami disambut mesra oleh krew-krew PPOC Negeri Sembilan di sana. Untuk pengetahuan anda semua, autoshow ini adalah anjuran N9 Motorsport bersempena dengan hari kebesaran Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan.

Memang banyak kereta yang masuk bertanding. Malah boleh diibaratkan seperti perhimpunan kelab-kelab kereta sepanjang kami berada di sana. Krew PPOC yang masuk bertanding juga ada memenangi beberapa kategori yang dipertandingkan. 

Dan apa yang paling penting sekali, PPOC antara 10 kelab yang menghantar ramai wakil untuk menyertai autoshow ini. Thumbs Up to PPOC!

Okey jom layan koleksi foto yang sempat aku snap ketika itu.



















Pic sekitar konvoi tersebut dan kumpulan kereta yang menyertai autoshow ini.







Ini wakil-wakil dari PPOC krew yang masuk bertanding dalam autoshow. Diharapkan lepas ini akan lebih ramai lagi krew PPOC yang berani masuk bertanding juga.










Antara kereta-kereta yang menarik perhatian aku untuk di snap pic nya dan dikongsikan bersama anda semua.



Last but not least, tahniah PPOC atas kemenangan yang diperoleh. Walaupun kita tak menang besar, sekurang-kurangnya ada juga untuk kita semua. Satu permulaan yang baik untuk PPOC terus mengorak langkah mencipta kejayaan yang lebih besar di masa akan datang. Insyaallah.

1 comment: