Friday 21 June 2013

AURA WHITE & AURA SHINE : Jom Cuba!

Hey ya!

Hari ini, aku tak nak lah bercerita tentang aktiviti aku bersama PPOC atau aktiviti jalan-jalan aku... Nanti korang-korang yang baca blog aku nie akan letih and bosan pulak. So.. untuk hari ini... Meh aku nak bercerita tentang AURA WHITE dan AURA SHINE yang baru saja aku beli dengan one of beautiful sister yang jual produk ini melalui instagramnya. A very friendly lady... Thanks a lot, sudi melayan segala karenah and pertanyaan aku tentang produk ini... Hehe... Jangan nyesal yea sis, dapat customer banyak soal cam saya nie.. Hehe.. Kalau berkesan, saya pasti beli dengan sis lagi... Smile!

Sebenarnya, dah lama dah aku plan nak beli produk AURA WHITE nie.. Tapi asyik bertangguh je... Nak dijadikan cerita hangat lagi sensasi, adalah seorang hamba Allah nie dok kutuk-kutuk aku nie hitam, tak kan putih, bla bla bla... Erkkk.. Jap.. Hitam kah aku? Gelap ke aku nie? First time in history lah ada orang kata aku hitam... aiyakkkk sakit tul hati kita nie! Bukan lah aku nak cakap kalau hitam tu tak cantik, okey...Ramai yang berkulit gelap tapi tetap cantik, cam Halle Berry gituhhh.. So please don't get me wrong ya, sebab setiap wanita itu cantik dengan caranya yang tersendiri...

Okey, berbalik pada cerita asal tadi.. Apapun, walaupun hamba Allah itu mengeji aku sebegitu rupa, sekurang-kurangnya, apa yang dia buat telah membuka pintu hati aku untuk lebih bertegas lagi dalam menitikberatkan penjagaan kecantikan aku terutamanya penjagaan kecantikan dan kesihatan dalaman. Sebagai seorang gadis yang semakin menginjak usianya, sudah tiba masanya untuk aku menitikberatkan penjagaan kecantikan dalaman aku. Lagipun, aku tak mahu kelihatan lebih tua dari usia, so, let's start the beauty routine from now! Aku kena mula rajin dari sekarang. Buat hamba Allah berkenaan, walaupun bahasamu kasar dan seolah-olah tidak menghormati aku sebagai rakanmu, aku tetap berterima kasih atas kata-katamu. Sekurang-kurangnya kau buat aku sedar, barangkali ada sesuatu yang dia nampak pada aku yang aku dan orang sekeliling tidak nampak. Thanks beb, at least aku sedar diri aku, dan aku akan buktikan aku bukan seperti yang engkau katakan.

Haha.. Kelakar kan.. Hanya kerana sebaaris komen yang menyinggung perasaan, akhirnya berjaya membuat aku membeli set produk AURA WHITE ini. 


Taraaa... nie lah dia... AURA WHITE dan aku siap dapat free gift AURA SHINE dan free shaker. Apa yang istimewanya, AURA WHITE kali ini berperisa CHOCOLATE INDULGENCE.

Sedikit info tentang AURA WHITE berperisa CHOCOLATE INDULGENCE ini... 

KELEBIHAN AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :

Ia adalah dark chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.

Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif.
Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.
Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat menbantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.
Selain itu, free gift yang kita dapat ialah Aura Shine. Apa itu Aura Shine? Mesti ramai yang tak pernah dengar dan tak sangka bahawa Aura White juga ada produk lain selain produk Aura White yang menjadi fenomena di masa sekarang.
KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :


Turut menggunakan teknologi Nano di mana tekstur tablet nya 1000 kali lebih halus, membolehkan zat aktifnya diserap badan dengan cepat dan sempurna

Hasil gabungan bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder serta inovasi bahan tambahan terbaik, antaranya Hyaluronic Acid (HA) ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll bagi mengekalkan kecantikan dan kesihatan selain bertindak sebagai booster tambahan dalam pengambilan  minuman Aurawhite Gluta Collagen.

Mengandungi 26 vitamin dan zat mineral bagi membantu mengaktifkan sel kulit, melembap, mencerah serta menganjalkan kulit serta awet muda.

Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta ekstrak Pudina untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.

Kiranya AURA SHINE ini hadir dalam bentuk trial pack gitu... Berbaloi kan? So jom kita disiplinkan diri untuk jadi CANTIK, MENARIK, TERTARIK DAN DA BOMB!

Okeylah... Time's up! Masa untuk mandi, dan apa lagi... sebelum makan malam, jom Shake and Shake and have your AURA WHITE.

Untuk kawan-kawan yang mahu mencuba, jangan segan silu untuk mencuba ya... Jom jadi CANTIK bersama-sama. Kita kaum wanita, jangan malas untuk memelihara kecantikan yang Allah telah kurniakan buat kita.

Till we meet again! Insyaallah!


9 comments:

  1. salam sis nk tnya.. boleh bg link insta sis lady yg jual ni tak? bestnya dpt free aura shine brpa hrga

    ReplyDelete
  2. Salam.. Sy ad jual aurawhite chocolate dan dpt free gift aurashine + shaker + mask + eye mask+ lip mask + vitamin rambut ..

    0145330474 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis jual area mana?sya dok area kajang

      Delete
    2. PROMOSI RAYA !!!

      K COLLY SWEET 17 ~ RM 140 INC POS
      AURAWHITE LEMONBERRY ~ RM 135 INC POS
      TANAKA 110G ~ RM 30
      MAIXARA C-SENTIAL ~ RM 85 INC POS
      AURAWHITE CHOCOLATE ~ RM 150 INC POS
      RADIGLOW ~ RM 160 INC POS
      AURASLIM SHAKE ~ RM 140 INC POS
      TABITA TRAVEL ~ RM 190 INC POS
      TABITA EXLUSF ~ RM 300 INC POS
      BEDAK ARAB ~ RM 55 INC POS
      COLLAGEN PLUS VIT E ~ RM 35 INC POS
      JAMU PERAWAN ~ RM 30 INC POS

      # JOM DAPATKAN SEKARANG ~

      Delete
  3. Salam, jika berminat tuk membeli aurawhite, auraslim, aurashine dll dgn banyak free gift, sila wassup sy ye 0107865786.. Thanks.. Jom cantik bersama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik moon klu bli aurawhte dpt brapa fg?

      Delete
  4. salam. nadia nk tnye laa. after few months ni ade prubhan x gune both products tu. kindly reply me keyh. cuz rse cm nk beli. but only if dgr good feeback dri pgguna product tu laa.

    ReplyDelete
  5. Hye all sape berminat leh jengah blog sy jgk... b and whatsapp sy 0139523571

    --k-colly only rm120
    --aura white rm105
    --collagen plus rm20/set
    --aura shine rm80
    --mcm2 lagi..

    Harga semua termasuk postage...tq

    ReplyDelete